Alles perfect gregeld
Reactie Vodatent:
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat alles perfect geregeld was en dat je tevreden bent over je verblijf. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Vodatent!
Met vriendelijke groet,
Team Vodatent