Vodatent

Maaike

We zijn nu 4 keer via Vodatent op vakantie gegaan. In Belgie, Zweden, Limburg en Friesland. Wat een fijne plekken! De tenten zijn iedere keer voorzien van alle gemakken, staan op prachtige plekken en je loopt er vaak zo het groen in. Vorige week waren we op camping de Veenhoop in een tent van Vodatent. Deze kleine, gemoedelijke camping is sinds 3 jaar in handen van nieuwe eigenaren, de gastvrije familie Zandstra (die ook de naastgelegen zeilschool runt, ook al zo'n mooie plek).

Ze werken hard aan het opbouwen van nieuwe accommodaties (tentplekken met en zonder privé sanitair, sfeervolle chalets en 3 prachtige safaritenten met sanitair), aanplanten van nog meer groen en het aanbieden van de voorzieningen er omheen.

Vanaf de camping loop je twee natuurgebieden in waar je otters, reeën en heel veel soorten vogels kan spotten vanaf de paadjes en vanuit de vogelkijkhut. Honden zijn welkom op de camping en mogen los in het natuurgebied naast de camping.

En wil je het water op? Dan kan dat naast de camping met de (zeil)boten van de zeilschool. Wij sliepen in een safaritent en onze kinderen hadden zeilles, ideale combi.

Reactie Vodatent:

Beste Maaike,
Bedankt voor je prachtige review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent en hebt kunnen genieten van de natuur eromheen. We hopen je snel voor een 5de keer te mogen verwelkomen in een safaritent op een van onze gezellige campings! ;-)
Team Vodatent

Score voor Vodatent: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja