Vodatent

Fam. Rolf von den Baumen

Een week doorgebracht in een Sun Lodge (camping Bockenauer Schweiz). Op zich prima Sun Lodge, maar helaas aantal dingen kapot: vaatwasser, 1 gaspitje, deksel van koffiezetter, ontbrekende kastdeuren (dit alles al langere tijd volgens eigenaar camping en krijgt naar eigen zeggen geen respons van Vodatent). Sun Lodge is niet echt ingericht op verblijf met hele jonge kinderen (1,5 en 5), maar ging voor 1 wk prima. Jammer dat de veranda te klein is voor eettafel buiten. De salontafel (met glasplaat) was erg onhandig eten met gezin met kleintjes en binnen eten was te warm en vrij krap.
Bedden waren best goed. Douche prima. Jammer dat de geiser(!?) regelmatig tijdens douchen uitviel.
De keukeninventaris was compleet en prima.
Helaas was het ook niet heel erg schoon: enorm veel haren in doucheputje waardoor douche slecht doorliep; vieze matrasbeschermers (bij aankomst zaten er haren en vlekken op). Erg laconieke reactie van campingeigenaar. Jammer.
Zwembad werd schoongemaakt door gasten die daar toevallig ervaring mee hadden (campingeigenaar heeft dit niet). Restaurant (afhaal) is prima eten, maar qua organisatie laat het te wensen over.
Toch wel een fijn verblijf gehad, omdat we ook mazzel hadden met het weer. Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes. Omgeving is prachtig!
Als we nog eens terug zouden gaan, dan zouden we met kinderen kiezen voor een safaritent met sanitair.

Score voor Vodatent: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja