Snelheid van de levering

Madelon Koers

Als ik nul sterren kon geven, dan had ik dit gedaan. Een grof geborstelde vloer besteld via vloeren.nl. Om onverklaarbare redenen maakt Vloeren.nl gebruik van de klanten'service' van Bebo vloeren, want ik heb van hun een afwijzende reactie heb ontvangen op een klacht over onze vloer. Wij wilden graag de kleur van de houten vloer naturel houden en kregen vervolgens een 1/2 wit olie meegeleverd. Wij hebben direct gebeld omdat wij absoluut geen witte gloed over de vloer wilden. De medewerker bleef erbij dat het de goede kleur was en goed moesten uitboenen (niks over machinaal inwrijven verteld). Na 3 planken te hebben ingerold en uitgeboend bleef er een witte waas achter op de planken en in de groeven. Nóg een keer gebeld en was volgens vloeren.nl nog steeds de goede kleur. Ook al gaven we aan dat we echt helemaal geen white wash achtige accenten wilden. De volgende dag was het opgedroogd en nog witter dan toen het nat was. Uiteraard weer gebeld en ook met andere leveranciers van vloeren en olie. Herstellen is vrijwel onmogelijk of de hele vloer moet worden afgeschuurd. Hooguit borstelen zou de kleur nog wat kunnen verbeteren, maar geen enkele garantie. Omdat we van mening zijn dat we verkeerd geadviseerd zijn, hebben wij dit bij vloeren.nl neergelegd. De reactie van Bebo vloeren is kort; zij vinden ons verantwoordelijk voor de keuze van de kleur van olie én het niet goed uitboenen. Letterlijk zei de medewerkster dat er altijd wel witte accenten achterblijven en met de hand boenen inderdaad witte sporen kan achterlaten. Maar ja, dát is ons nooit gemeld!! En we hebben, naast handmatig met doeken, ook een poetsmachine gehuurd. De mevrouw aan de telefoon kapte mij af met de opmerking; 'hebt u nog meer vragen, want ik blijf bij mijn mening'. Weinig empathie van deze dame terwijl ik nog minstens 10 jaar tegen een vloer van duizenden euro's kan aankijken die niet is wat we willen. Het is makkelijk 5 sterren reviews te krijgen als alles vlekkeloos verloopt, maar hoe een bedrijf, die zichzelf dé vloerenkoning noemt, dingen afhandelt die mis gaan, daarmee onderscheidt het zich. Verdient zeker geen koninklijke onderscheiding hoe ze dit afhandelen.

Score voor Vloeren.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Grof geborsteld eikenhouten vloer