Snelheid van de levering

Ik was opzoek naar een pvc vloer, maar vanwege ziekte kon ik geen bezoek brengen aan een winkel.
Toen kwam ik de webshop vloeren.nl tegen op google. De medewerkers Emma en Jesse hebben mij geholpen met al mijn vragen over de vloer, ondergrond en het legwerk. Ze hebben veel kennis over de vloeren. Het is prettig om zaken te doen met iemand die er ook echt verstand van heeft. Dat is hier zeker van toepassing.

Eerst kreeg ik een aantal stalen thuis gestuurd van vloeren en plinten. Zo kon ik goed zien hoe de kleur van de vloer was bij mij thuis in dag- en kunst licht. Ook heb ik zo goed kunnen nadenken over de plint.

Nadat ik een staal heb doorgezet tot een bestelling, werd het de volgende dag al thuis geleverd. Het leveren van de producten was helemaal gratis. De chauffeur heeft alles netjes voor de voordeur gezet, zodat mijn broer het makkelijk naar binnen kon tillen.

Mijn broer heeft de vloer gelegd, en vond het niet moeilijk om te doen. Wij hebben een stanley mes gebruikt om de planken af te snijden nadat Jesse aangaf dat dit mogelijk was. Dit is inderdaad ook waar. Het was prima te snijden. Ook het in elkaar klikken van de vloer ging voorspoedig. Hij was er een middagje mee bezig. Prima te leggen dus.

Nu de vloer er anderhalf maand in zit, ben ik er zeker tevreden mee. Weinig vuil is zichtbaar op de PVC vloer, en het is makkelijk om te onderhouden. Ik heb veel complimenten gekregen na het laten zien van de vloer.

Team vloeren.nl is zeker weten aan te bevelen!
Bedankt voor deze fijne ervaring die ik graag wil delen.

Score voor Vloeren.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
PVC vloer