Uysal

Online makkelijk reserveren en betalen. Mijn code was R6422733148. Ik had gevraagd of ik mijn auto kon laden. Dit was geen probleem. Bij aankomst in Düsseldorf, Theodorstrasse 130 bleek dat er helemaal geen laadpaal is. Het was een weiland met ongeveer 3000 auto's. Er werd mij voor 4 inzittenden €10,- gevraagd. Ik liet zien dat ik al had betaald. Maar omdat zij weten dat je niet de vlucht wil missen doen ze moeilijk. Bij terugkomst had ik een lekke band. Op mijn vraag of iemand iets had gezien was hun reactie : "Had u uw autosleutels achtergelaten?" Ik:"Ik heb niet de sleutels afgegeven maar heb jullie mijn auto toevertrouwd." Na een korte wandeling door het weiland zag ik dat er zeker 5 andere auto's met een lekker band waren en nog 3 auto's waarvan de ruiten ingeslagen waren. Mijn vragen: Waarom moet je per persoon betalen om te mogen parkeren? Niemand blijft in de auto immers? Waarom wordt er gelogen dat je kunt laden terwijl dat niet zo is? Waarom wordt er gezegd dat het bewaakt is terwijl dat niet zo is? Wie is verantwoordelijk voor de schade aan een auto tijdens het parkeren? Echt triest dit. Ik had beter mijn auto in de meest criminele wijk van Düsseldorf kunnen zetten. Ik weet zeker dat het daar veiliger is. Dit never nooit meer.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Uysal,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Het klopt inderdaad dat het shuttle vervoer slechts inbegrepen is voor twee personen en dat u voor iedere extra persoon € 5,00 betaald. In uw geval voor 4 personen dus inderdaad € 10,00. Dit staat zowel op onze website vermeld als op uw reserveringsbevestiging.
Er staat ook nergens vermeld dat er elektrische laadpalen beschikbaar zijn of dat het terrein verhard is op onze website.
Het kan dus inderdaad kloppen dat u uw auto niet kan opladen, u extra moet betalen wanneer u met 4 personen reist (zoals vooraf ook aangegeven) en het parkeren op een grasveld gebeurd. Het terrein wordt middels een beveiliger in de gaten gehouden, dus ingeslagen ruiten zouden niet moeten gebeuren.
De schade aan uw auto, namelijk de lekke band, zou vergoed moeten worden door de verzekering van de parkeeraanbieder. Ik zal u nog een e-mail sturen met de contactgegevens.
Vliegen & Parkeren

Score voor Vliegen en Parkeren: 0.5/5
Zou u VliegenenParkeren.nl aanbevelen? Nee
Gereserveerde parkeeraanbieder: Willen jullie naast alleen maar geld verdienen ook...