Joyce Matser

Te schandalig voor woorden. Wij kwamen aan op het parkeerterrein. Veel mensen leken geïrriteerd en boos. Het duurde eeuwen voor de transfer naar het vliegveld ging terwijl er 3 medewerkers bij liepen. Andere mensen hadden hun sleutels moeten afgeven en waren al een uur op hun eigen auto en sleutel aan het wachten. De transfers van vliegveld terug naar parkeerterrein waren niet gekomen. Toen besloten wij de auto daar te laten staan zonder sleutel af te leveren, omdat dit ons van te voren niet was gezegd, en met een uber naar het vliegveld te gaan. Toen kwam meneer op ons afgerend dat als wij dat zouden doen zij de politie zouden bellen. Puur omdat we de auto ergens wilde parkeren waar wij voor betaald hadden. Wij willen ons geld terug. Onze auto hebben wij daar zeker niet achtergelaten en staat nu ergens anders geparkeerd.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Joyce,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Helaas bleek de parkeerplaats volgeboekt te zijn, waardoor u daar niet kon parkeren. Dit hoorde wij helaas pas de dag nadat u zou gaan parkeren, waarna we u toen op de hoogte hebben gebracht.
Bij FlugParkDUS dient u altijd uw autosleutel in te leveren, zoals ook op onze website staat aangegeven. Dit heeft u dus kunnen zien toen u de reservering maakte. We begrijpen natuurlijk dat u dit liever niet doet wanneer u ziet dat andere klanten lang moeten wachten op hun sleutel. Om het terrein beheersbaar te houden dient de autosleutel echter wel ingeleverd te worden.
Uw reservering is inmiddels aan u teruggestort en het geld zou weer op uw rekening moeten staan. Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Score voor Vliegen en Parkeren: 1/5