Sven van der Linden

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

Reactie Vital Today:

Hallo Sven,
Wat vervelend dat PostNL jouw zitbal nog niet heeft geleverd. Je hebt op 1 maart om 14:33 besteld en deze is om 15:34 door ons verwerkt en om 17:04 aangeleverd bij PostNL. Volgens de track en trace zou deze op 2 maart worden geleverd maar helaas is dit door de drukte bij PostNL niet gelukt. De laatste status kan je vinden in de track en trace: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SYZXG181968976-NL-2311NL
Ik verwacht dat PostNL deze alsnog snel komt bezorgen maar hier hebben we helaas niet heel veel over te zeggen echter doen ze ook hun best in deze tijd waarbij ze toch een beetje overspoeld worden door pakketten vanwege de Corona maatregelen.
Ondanks je teleurstelling hoop ik toch dat je kunt zien dat wij netjes en op tijd hebben verstuurd en het ons niet al te zwaar aanrekent. Mocht je jouw review willen herzien dan waarderen we dat natuurlijk maar hoeft uiteraard niet.
Ik hoop dat de zitbal snel wordt geleverd. Mocht dit niet zo zijn dan horen we dat graag en gaan we direct contact opnemen met PostNL.
Fijne dag.
Team Vital Today

Score voor Vital Today: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee