VitaePro

Ivo

Ik heb het product getest en onderzocht.
Product is niet volledig.
Er zijn meer supplementen nodig voor effect, vooral mineralen.
Schandalig hoe die reclames inspelen op de emotie van de mens. Oudere mensen die ineens alles kunnen en daarbij nog even een topsporter ( schaatser ) erbij dan moet het kloppen. Het is nog net geen oplichting omdat de bestanddelen die er inzetten wel bestaan en goed zijn,
Alleen is het product niet volledig.
Trap er niet in.
Het wordt niet voor niets steeds goedkoper.

Met vriendelijk groet,
Voedingsdeskundige & Inspanningsfysioloog topsport.

Reactie VitaePro:

Hallo Ivo,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u de bestanddelen van VitaePro goed vindt, maar jammer dat u ons dan toch een negatieve beoordeling geeft.
Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding.
Zo bevat VitaePro naast enkele vitamines ook plantenextracten, antioxidanten en omega-3 vetzuren ter ondersteuning van verschillende lichaamsfuncties.
VitaePro wordt rechtstreeks aan onze klanten geleverd en is dus niet in de winkel verkrijgbaar. Om deze reden maken we advertenties en daar zitten regelmatig aanbiedingen bij.
Voor onze advertenties hebben we voornamelijk onze eigen vaste klanten gevraagd (ook Erben heeft een abonnement bij ons): mensen met een actieve leefstijl die daarnaast VitaePro gebruiken. Deze klanten gebruiken VitaePro, omdat ze zich er goed bij voelen. Daar doen we het voor!
Heeft u nog vragen over VitaePro, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab klantenservice

Score voor VitaePro: 0.5/5