VitaePro

Denise Ewert

Slechte ervaring, Na 3 dagen vitaepro innemen mijn ontsteking verergerde enorm, dat ik mijn polsen niet kon bewegen en niets met mijn handen kon vangen.

Ik raad het niemand aan, ze gaven me het geld niet terug en ze accepteerden de teruggave niet en ze vertelden me om iemand anders te doneren.
Totale desillusie over dit bedrijf.

Reactie VitaePro:

Hallo Denise,
Bedankt voor uw beoordeling.
Spijtig dat de ontsteking in uw polsen erger werd. VitaePro is slechts een voedingssupplement - komt het vaker voor dat bepaald voedsel de ontsteking in uw polsen erger maakt?
Juist omdat VitaePro een voedingssupplement is kan het langer duren voordat u er de effecten van merkt. Uw lichaam moet namelijk wennen aan de extra voedingsstoffen die het krijgt. Het merendeel van onze klanten ervaart de positieve effecten van VitaePro na 3 á 6 maanden eenmaal daags een capsule te hebben ingenomen.
Wanneer u ons product terugstuurt krijgt u - indien u al betaald heeft - uw geld terug voor de nog niet genomen supplementen. Geeft u dit aan bij uw opzegging, dan noteren mijn collega’s uw gegevens waarmee de terugstorting bij retourontvangst kan worden voldaan.
We nemen per email contact met u op, om het alsnog voor u op te lossen.
Heeft u zelf nog vragen, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten, Aagje van de klantenservice van VitaeLab

Score voor VitaePro: 0.5/5