VitaePro

Willemke

De levering is prima, maar voel na ruim 3 maanden geen verschil en krijg veel last van mijn maag

Reactie VitaePro:

Hallo Willemke,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!
Fijn dat de leveringen goed verlopen, maar jammer dat u nog geen positief effect van VitaePro heeft ervaren.
VitaePro is een voedingssupplement en bij voedingssupplementen kan het langer duren voordat u er effect van merkt: uw lichaam moet namelijk wennen aan de extra voedingsstoffen die het krijgt.
We adviseren VitaePro daarom 4-6 maanden de kans te geven, voordat u er een oordeel over velt.
Naast dat VitaePro de spieren en gewrichten ondersteunt, bevat VitaePro ook ingrediënten die uw immuunsysteem ondersteunen en die helpen energie vrij te maken uit uw voeding.
Gebruikt u medicijnen? Dan is het goed om het gebruik van VitaePro ook met uw huisarts te bespreken. Uw huisarts kent immers uw medische verleden.
Heeft u al contact gehad met onze gratis klantenservice om uw abonnement op te zeggen? We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 7.30u en 16.30u op telefoonnummer 0800 3838 003. We horen graag van u.
Fijne dag!
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab Klantenservice