VitaePro

Herman Etman

Op zich een goede afhandeling van de leveringsafspraken.
Maar de prijsstelling van het product ( niet zo echt bijzonder) is erg hoog. Daar zou eens over nagedacht kunnen worden. Een lagere prijs, bijvoorbeeld 30%, levert meer afnemers op. Eindoordeel buiten de prijs 5 sterren. Maar vanwege de te hoge prijs maar 3

Reactie VitaePro:

Hallo Herman,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat de leveringen goed gaan en dat u los van de prijs tevreden bent met uw VitaePro.
Wat betreft de prijs:
De prijs van VitaePro wordt bepaald door de samenstelling en de kwaliteit van de ingrediënten.
VitaePro bevat naast vitamines ook plantenextracten, antioxidanten, en omega3 - vetzuren. Deze ingrediënten zijn schoon, veilig en grondig getest.
Daarnaast zijn de ingrediënten waar mogelijk duurzaam verworven. Zo mogen we voor de omega3-vetzuren het keurmerk Friend of the Sea dragen.
Zouden we de prijs met 30% reduceren, dan gaat dat ten koste van de samenstelling of van de kwaliteit van de ingrediënten.
Meer informatie over onze kwaliteitskeuze, vindt u ook op onze website: https://www.vitaepro.nl/over-vitaepro/gegarandeerde-kwaliteitskeuze/
Fijne dag,
Met vriendelijke groeten, Aagje van de VitaeLab klantenservice