Ilse

Allereerst vooraf erg goed contact gehad goed bereikbaar voor vragen en vriendelijke mensen. Ik snap vanuit daar ook helemaal de positieve reviews als het in een keer goed gaat en zou ook niet willen ontmoedigen om hier te bestellen.

Echter wil ik de ervaring vanaf het leggen wel delen om teleurstelling achteraf te voorkomen die wij wel ervaren hebben. Verwacht niet dat de inmeetservice echt garantie geeft. We hebben betaald voor inmeetservice en hadden het idee dat je daarmee meer zekerheid hebt. Vervolgens zijn we uiteindelijk alsnog duurder uit en kon het niet in de 2 dagen gelegd worden. Uiteindelijk kwam de legger niet uit met het aantal bestelde/berekende pakketten. Wat resulteerde in dat de vloer pas later afgelegd kon worden en er extra kosten voor de extra paketten bijkwamen. (legkosten voor extra pakketten zijn overigens niet in rekening gebracht wat netjes is) Wat me stoort is dat we niet zijn meegenomen in de keuze van leggen en de invloed daarvan op het aantal pakketten en het bestellen van de extra pakketten. Het leek namelijk niet nodig om zoveel snijverlies te hebben wanneer er vanuit een ander punt was gestart met leggen. Ik vind het best veel geld om zonder overleg achteraf door te berekenen plus de extra ongemakken die er vervolgens bijkwamen: wachten op de nieuw delen en de vloer die pas later afgelegd kon worden wat met een strakke verbouwingsplanning met keuken die na de vloer zou worden geplaatst niet prettig wat en ons veel stress heeft bezorgd. Tip om daar vooraf goed rekening mee te houden.

Score voor Vindjevloer.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee