Renate

Houdt zich niet aan de afspraken, komt te laat of gewoon helemaal niet zonder enig bericht. Laten een bende achter. Schuift alles af op de leg - zzprs en doet zelf lekker onnozel. Al met al een dikke onvoldoende!

Reactie Vindjevloer.nl:

Beste Renate, je vergeet één belangrijk aspect: de trapstoffering ziet er fantastisch uit.
En inderdaad, door omstandigheden, drie weken na planning. In de tussentijd konden de trappen gewoon gebruikt worden.
Een beetje achtergrond: in 2020 mochten wij in jullie eigen woning op drie verdiepingen parket leggen en twee trappen bekleden. Dit is naar volle tevredenheid opgeleverd (nog dank voor je enthousiaste review destijds). Na deze positieve ervaring gunde je me de opdracht om in jullie verhuurappartement de centrale trapopgang te stofferen. Een mooie klus voor ons! Door omstandigheden heeft mijn vaste stoffeerder de trappen drie weken na planning opgeleverd. Inderdaad niet zoals afgesproken, maar is dit reden voor een 1/10? Alle reststukken hebben we in twee ritten meegenomen. Het was inderdaad een bende in die opslagruimte, maar niet door ons werkafval.
Na je melding op vrijdag 11feb dat er op drie plekken lijmresten op het traphek zaten en wat lak was beschadigd, stond ik meteen op dinsdag 15feb in Amsterdam om het netjes op te lossen (hoezo onnozel?). Vervolgens mailde je zaterdagavond 19feb dat één strekkende meter tapijt niet netjes is aangesloten op het oude tapijt, op maandagochtend 21feb mailde ik je terug met het verzoek om het telefoonnummer van de huurster, zodat ik het randje kan herstellen (hoezo onnozel?). Ik wacht nog steeds op jouw reply…
Een kritische review is uiteraard prima, daar leren we van. Maar een oneerlijk verhaal als hierboven verdiend een weerwoord.
Ik hoop uiteraard alsnog je ontevredenheid weg te nemen, en een prachtige klus op te leveren. Indien aanwezig komen we graag morgenochtend langs en lopen we de punten nogmaals na.
Groet Emiel

Score voor Vindjevloer.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee