GERARD SCHOLTALBERS

Ik heb als opa twee keer een video laten maken voor kleinkinderen in Turijn.

Liedjes, verhaaltjes en uiteraard de authentieke sint video.
De video suggereert dat Sint de kinderen kent en op de hoogte is van hun situatie.

Bij het voorbereiden kunnen wij suggesties, foto's indienen. Ik weet niet precies hoe het werkte maar ik graag eerst een situatieschets willen maken. Dus kinderen wonen in Italië en spreken Italiaans
Dan zal sint nooit meer bij pizza eten zeggen ' voordat je het weet ga je Italiaans brabbelen of zoiets.
Want de kinderen spreken Italiaans. En hoe!
Dus dan wordt het echter als Sint zou zeggen: wat goed dat jullie mijn Nederlands zo goed verstaan!.
Dat heeft papa je goed geleerd.
Ja en als 2e verbeterpunt:
Ik heb de ouders als 3 en 4e persoon . Vraag mij b v. Iets uit hun wereld van werk etcetera. Nu vind ik ook en dat vond ook in 2020 het verhaal voor ouders niet kindniveau maar wat kinderlijk. En dat is niet de bedoeling. Ik zag mijn oudste kind van 5 kijken en denken: uhh wat vreemd zo zie ik mijn vader helemaal niet.
Het zijn juist de dingen die echtheid van de video sterker maken.
Het is geen kritiek op mijn grote vriend Sinterklaas maar bij de aanvrage kunnen sommige vragen of opdrachten wat scherper worden ondervraagd kost meer tijd maar dat heb ik er graag voor over.Het blijft een document voor later en sintvideo wordt nog zo vaak teruggekeken . Zelf heb ik hem 6-8 keer gezien. En vaak een brok in de keel. Ik kon vanuit Beuningen meekijken naar Turijn. Maar geen fotoos maken. En ik zag de koppies zo vaak ja knikken met zoveel vanzelfsprekende overtuiging. Vooral de jongste doerak. Hoe braaf in één keer.

Score voor Video van Sint: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Sintvideo etcetera.