HvP Dronten

Zeer slechte ervaring, niet kopen. Zeker als je iets goed in de wereld wil doen zoals een mantelzorgwoning bouwen voor een oude man van 80 jaar. Hij zit nu al 3,5 maanden in de rotzooi dankzij dit bedrijf.

De bestelling bij KitchenettesDirect.nl was in november 2021 gedaan. Om zeker te zijn dat de keuken niet het probleem zou worden hebben we aangegeven dat wij voor de Kerst de spullen nodig hadden. Helaas, werd alles pas in het volgende jaar geleverd.

Speciaal bouwbedrijf met spoed ingeschakeld voor de montage, echter kwamen zij er achter dat de verkeerde materialen waren geleverd. Foto's gemaakt en naar Via-Direct gestuurd. De monteurs moesten echter wel betaald worden. De nalevering een vele weken later bleek tijdens de montage ook niet juist te zijn. Wederom na een dag gingen de monteurs naar huis. Ook deze rekening hebben wij moeten betalen.

Toen wij contact opnamen met Kitchenettesdirect.nl en Via-direct verwezen zij naar de voorwaarden en dat wij moesten aangeven wat niet goed was, maar dat hadden we al gedaan en dat hebben ze niet geleverd. Geen enkele verdere medewerking. Herhaling van stappen.

Enige wat je krijgt is dat er met de leverancier in Italië contact wordt opgenomen en alleen na zelf bellen wordt er iets gedaan.

Mooi voorbeeld van een façade van kwaliteit, echter in de uitvoering zeer gebrekkig.

Een oude man zit vanaf februari 2022 in een huis met een keukentafeltje van de concurrent (werd wel volledig geleverd door concurrent). En sinds eind maart in een bouwval van kitchenettesdirect. Hij heeft geen zin om nog langer te wachten en wil dat dit stopt. Mentaal is dit te zwaar.

We hebben dit aangegeven, echter de kosten die zijn gemaakt voor het opruimen van hun puinhoop wil kitchenettesdirect niet betalen.

Wij denken daar heel anders over. We hebben dit nu uitbesteed en hopen dat er niemand in deze ellende van kitchenettesdirect en Via-direct terecht komt. We zijn heel benieuwd of we dit werkelijk aan de rechter moeten voorleggen. Wat ons betreft gaan we dit doen. Je kan en mag niet op deze manier met je klanten omgaan, zeker niet als het om ouderen gaat.

Reactie Via-Direct:

Geachte VP-Partners BV,
Wij betreuren uw ervaring met de levering van de keuken die door de kerstdrukte niet meer voor kerst geleverd kon worden.
Tijdens de montage van de keuken gaf u aan dat enkele onderdelen gebrekkig waren. Op basis van de door u gestuurde foto’s hebben wij direct een kosteloze nalevering gedaan.
Hierna gaf u ons aan dat de nageleverde goederen ook gebrekkig waren. Op basis van de opgestuurde nieuwe foto’s hebben wij u aangegeven dat de keuken door u gemaakte montagefouten bevatte. Voor herstel van de gebreken/fouten willen wij u nogmaals kosteloos nieuwe onderdelen toesturen en hebben we hiernaast onze hulp bij de montage aangeboden.
Als alternatief hebben we u nog een financiële compensatie aangeboden. Wij vinden het heel spijtig dat u helaas niet akkoord bent met de genoemde oplossingen.
Wij willen graag nog een poging doen om tot een oplossing na tevredenheid te komen en zullen daarom nogmaals contact met u opnemen.
Met vriendelijke groeten, Team Via-Direct

Score voor Via-Direct: 1/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee