SCO Delft

De contacten met Sabrina waren prima! Maar zij zat tussen 2 vuren. De rest van het team was niet bereikbaar en de beslissers (directie?) durfden ons blijkbaar niet te contacten. Er kon niemand naar ons toe komen om de boel te inspecteren, waar wij direct bij de 1e contacten al om hadden gevraagd, en dat resulteerde in heel veel heen en weer mailen, foto's maken van de bureaus. Heel vervelend! En wat wij vreesden kwam uit: de hoog/laag bureaus konden niet gemonteerd worden. Het klusbedrijf dat deze bureaus moest installeren heeft toen een oplossing bedacht (niet Via-direct) waardoor pas later de bureaus alsnog geplaatst konden worden. En daarna werd niet verantwoordelijkheid genomen door de door ons extra gemaakte kosten te vergoeden 'omdat Via-direct al veel extra kosten had gemaakt'. Erg teleurstellend.

Al met al een frustrerend proces, waarbij nogmaals gezegd het contact met Sabrina prima was!

Reactie Via-Direct:

Geachte SCO Delft,
We stellen uw eerlijke mening op prijs! Het spijt ons zeer dat wegens onverwachte complexiteit van het montage traject en tijdsdruk rondom kerst het ons inderdaad niet gelukt is het project zoals gepland te realiseren. Nogmaals onze excuses hiervoor. U kunt ervan uitgaan dat wij hiervan geleerd hebben en zullen dit in toekomst anders aanpakken.
Gelukkig zijn uiteindelijk alle werkplekken naar tevredenheid gemonteerd en hebben we u financieel kunnen compenseren. Wij hopen dat u daarom toch veel plezier zult beleven met de moderne bureaus en zouden het leuk vinden u nog eens terug te zien als klant. De aangeboden korting op de volgende bestellingen blijft natuurlijk van toepassing.
Met vriendelijke groeten,
Service team Via-Direct b.v.

Score voor Via-Direct: 2/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee