Kwaliteit vertaling

Indigo Webstudio

Afknapper redigeren Engels

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Duidelijk proces, vlotte workflow

Ik ben serieus afgeknapt op een opdracht voor redigeerwerk Engels. De tekst was door het bedrijf zelf in het Engels geschreven en werd aangeboden aan dit bureau. Na het redigeerwerk hielden we twijfels over een specifiek deel van de Engelse tekst. We hebben dit gemeld en de volledige tekst (voor de zekerheid) nogmaals aangeboden om te redigeren. Nog steeds bleven de verwoordingen waar we aan twijfelden ongemoeid.
Ik heb toen nogmaals de paar alinea's waarin de bewuste tekst zat aangeboden en aangegeven dat dit niet ten goede komt aan het vertrouwen. Ook de 3e keer kreeg ik de tekst terug met de bestaande twijfelpunten.

Ik heb toen de tekst aan een andere partij aangeboden zonder aan te geven waar we precies over twijfelden en die haalde het er wel uit. Zeer kwalijk. Je kunt wat over het hoofd zien maar niet 3x, dat vind ik onacceptabel. Ik geef geen nieuwe opdrachten meer.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste mevr.,
Wij betreuren dat u niet tevreden bent over de geleverde revisie van de tekst. Wij hebben dit met de desbetreffende revisors besproken en gaan maatregelen treffen om dit in de toekomst te voorkomen.
Hopelijk mogen wij u alsnog in de toekomst van dienst zijn om zo uw vertrouwen in onze vertaaldiensten terug te winnen.
Team Vertaalbureau Perfect

Score voor Vertaalbureau Perfect: 2.5/5