Kwaliteit vertaling

NTR

Zeer snelle service, komt afspraken na maar helaas liet de vertaling wat te wensen over. Misschien omdat het een spoedklus was? Ik had het idee dat de Nederlandse tekst door een Engels vertaalprogramma was gehaald ipv dat een native speaker de tekst had vertaald

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

- zeer snelle service
- komt afspraken na

Wij vonden de teksten te letterlijk vertaald, dus hebben er zelf nog werk aan gehad om de zinnen lekker lopend te maken.
Bijvoorbeeld:
'Fred finds it difficult to keep order in the occasionally chaotic studio. Not only is the audience noisy, but the guests are also sometimes difficult to keep under control' is wel een héél letterlijke vertaling van 'Het is lastig voor Opper de Pop om orde te houden in de soms chaotische studio. Niet alleen het publiek is rumoerig, ook de gasten zijn niet altijd in de hand te houden.'

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste mevr.,
Inmiddels is er contact met u opgenomen door uw projectmanager omtrent de geleverde vertaling. Zoals reeds aangegeven in deze e-mail hadden wij u graag willen helpen met het wijzigen van de vertaling zodat deze voldoet aan uw wensen! Hopelijk mogen wij u alsnog in de toekomst van dienst zijn.
Team Vertaalbureau Perfect

Score voor Vertaalbureau Perfect: 2.5/5