Joost Overduin

Product ok, routebeschrijving naar magazijn kan sterk verbeterd

product, snelle service

Ik kreeg de volgende routebeschrijving voor het ophalen van mijn items:
"Het adres van ons magazijn is: Goolkatenweg 65, 7521 BE Enschede. Het laden, lossen en afhalen gebeurt echter aan de achterzijde van het pand. Navigeer hiervoor naar: Rigtersbleek-Aalten 4, A4. Wanneer je hier rechtdoor rijdt, kom je op ons buitenterrein."

Deze routebeschrijving was voor mij niet duidelijk en leidde tot misverstanden en 25 minuten tijdverlies Ook meldde ik mij ten onrechte bij een bedrijf op adres Rigtersbleek-Aalten (of westeind) 4, A4, die van niets wisten. Ik zag geen duidelijk bord of relevante op de opslaghal waar ik uiteindelijk mijn item moest ophalen. De term "ons buitenterrein" is ook onduidelijk. Achteraf gezien staat op het kaartje de juiste fysieke locatie, maar uit de beschrijving was dit niet duidelijk waar ik moest zijn. 3 x bellen naar het kantoor gaf ook geen duidelijkheid omdat sommige medewerkers de locatie zelf niet precies kenden.

Alternatief voorstel routebeschrijving:
1. zoek in je navigatie Rigtersbleek-Westend
2. daar aangekomen rij rechtdoor door het hek het grote plein op richting de grote lichtgroene opslagloods.
3. Rechts op het midden van dit gebouw is de tekst zichtbaar "10 Goederen ontvangst"
4. Svp daar binnengaan en melden.

Score voor VerpakkingenXL.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
dozen