Bjorn

Mijn god, Sinds mijn laatste 2/3 bestellingen is het echt een waardeloos bedrijf aan het worden met een uitstekend slechte klantenservice!!!

Luchtenveloppen besteld die je besteld worden opeens bedrukt met het eigen logo (waar niks van wordt vermeld), Het gebruik van deze enveloppen zijn ook echt aanzienlijk slechter dan voorheen van Airpro.

Neem ik de tijd om het probleem uit te leggen aan Volgens mij "Patric"

Word er bijna gedaan alsof het raar is wat je zegt. En dat je de eerste bent die belt over dit probleem.

Verder zou er niks met de verpakking anders zijn "want het zou allemaal van de zelfde fabriek af komen"

Nou duidelijk niet, of er moet toch echt heel wat fout gaan.

Nouja, na het probleem eerst al heel moeilijk aan de telefoon uit te leggen had ik gevraagd om het dan met foto's duidelijk te maken via Whatsapp.

Word er sinds (20 Juli tot nu nog steeds niet gereageerd) 28-8-2021.

Verder over de levering gesproken.
Word gewoon even over de schutting heen gegooid.

Zelfs een halve ster geven is al te veel.
Geen bestellingen van mij meer tot dat dit eens wel fatsoenlijk kan worden opgelost.

Voorheen was 100x beter! Leer hiervan, het zal je zelf echt netjes doen met de prijzen die jullie kunnen bieden.

Verpakkingen terug van Airpro, klantenservice een stuk beter maken. en zo'n problemen netjes oplossen met de klant.

Score voor VerpakkingenXL.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Luchtkussen enveloppen C - Bubbelenveloppen 150 x ...