webshop eigenaresse

Bied verzenddozen tegen zeer scherpe prijzen aan. Netjes verpakt. Jammer van de langere levertijd ondanks dat er aangegeven word op de site dat het dezelfde dag nog verzonden word.

Zeer scherpe prijzen.

Er staat dat als je het voor een bepaalde tijd besteld, dat het dezelfde dag verzonden word. Als je een kleine order plaatst moet je 2 dagen wachten voordat het verzonden word. Dit zou wel aangegeven moeten worden op site. Vind ik overigens een vreemde regel, want een order is een order. Groot of klein.

Reactie VerpakkingenXL:

Beste,
Bedank voor je order en review!
Wij streven er inderdaad naar om binnen 24 uur te leveren. Echter kan het ook voorkomen dat een artikel tijdelijk beperkt voorradig is, waardoor er een langere levertijd zit op het artikel. In het geval van de dozen hadden wij medio juni een aantal formaten die beperkt leverbaar waren. Dit hebben wij vervolgens per doos gecommuniceerd op de productpagina.
Helaas bleek die communicatie niet helder te zijn geformuleerd, omdat bij u een verkeerde verwachting is geschetst. Wij vinden het vervelend om te lezen en zullen daarom onze website en communicatie onder de loep nemen, zodat wij dergelijke fouten in de toekomst kunnen uitsluiten.
Nogmaals bedankt voor uw eerlijkheid en wij zullen eraan werken! :)
Tim van Specishops

Score voor VerpakkingenXL.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja