Erg goed!! Veneta kwam aan huis met heel veel kleur en materiaal stalen en heeft ons goed, vakkundig en uitgebreid advies gegeven over de mogelijkheden voor de raamdecoratie. De montage service was ook erg goed, door kundige mensen gemonteerd en uitleg gehad over het behandelen van de verschillende materialen die zijn opgehangen. De raamdecoratie hangt nu 2 weken en we zijn er nog steeds heel tevreden mee en worden blij elke keer als we ernaar kijken. We raden iedereen ook Veneta aan in onze omgeving.
Opvallende sterke punten:
Kundige mensen en erg meedenkend.