Mijn ervaring was goed.
In eerste instantie heb ik vaak en veel.op de site gekeken wat en samples besteld.
Ik kwam er niet helemaal uit hoe ik moest meten.
Dus er toch maar voor gekozen iemand thuis te laten komen. Een tip dow dat meteen kost je veel tijd en ze hebben er echt verstand van.
BIJ mij kwamen er twee man sterk Sjoerd en Wesley en hebben me heel fijn geholpen.
Ik vind ook dat ze me goed hebben geholpen met het kiezen van een kleur.
Samen alles besteld.
En heb er voor gekozen de raamdecoratie zelf op te hangen.
Vond het best spannend.
Maar ging heel makkelijk.
Ben super tevreden!
Opvallende sterke punten:
Gratis thuis advies en er word meteen goed gemeten.