Veneta

Kwaliteit

Kuijt

Veneta bied de meetservice. Tijdens onze verbouwing waren wij op de eerste verdieping toe aan raambekleding. Dus maakte wij gebruik van deze inmeet service.
Toen ze kwamen meten op de eerste verdieping stelde de werknemer van veneta voor om de begaande grond ook meteen op te meten zodat we alles in 1x konden bestellen. We hebben daarbij duidelijk aangegeven dat er nog wel gestuct zou worden, en daar zou meneer dan ook rekening mee houden. Na alle maten te hebben opgenomen hebben we voor boven en beneden alles besteld. Nu we vorige week toe waren aan de begaande grond kwamen we er achter dat zowel het voorraam als het zijraam te groot waren. Nadat we contact hebben opgenomen met de klantenservice was het eindresultaat dat ze hier niks mee konden doen. Maar als we nieuwe producten zouden bestellen konden we wel een dikke korting krijgen van maar liefst 5%. Waardeloze oplossing en echt super slechte service. Ik snap dan ook werkelijk niet dat ze met zo’n schandalig voorstel durfden te komen. Dit was meteen de laatste keer dat wij besteld hebben bij dit waardeloze bedrijf!!

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit materiaal. Slechte service!

Reactie Veneta:

Beste Maarten,
Inmiddels hebben we telefonisch contact met elkaar gehad over de hele situatie en we willen toch graag meekijken of we de meetverzekering alsnog beschikbaar stellen. We willen natuurlijk wel dat het uiteindelijk allemaal naar wens komt te hangen.
We houden contact!
Desiree - Veneta.com

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: