Veneta

Kwaliteit

Veneta

Ook ik heb een hele slechte ervaring met Veneta en wil daarom ook iedereen waarschuwen om geen zaken te doen met dit bedrijf.

We hadden verduisterende raamdecoratie besteld voor de kamer van ons zoontje. Deze raamdecoratie zou weken geleden al binnen moeten zijn en ruim voordat we gingen verhuizen.

Inmiddels wonen we al enkele weken in onze nieuwe woning en hebben we nog steeds niks binnen gehad.

Ik heb al met 8 verschillende mensen van Veneta gebeld of gemaild. Iedereen komt met hetzelfde verhaal 'Wij weten niet wat er aan de hand is en kunnen hier ook niet achter komen'. Dit speelt inmiddels al ruim 4 weken.

Zeer frustrerend dus. De klantenservice is helaas geen service, je hebt hier niks aan. Wel snel betalen moet je, maar leveren? Ho maar, dat is niet mogelijk. Uitzoeken wat er aan de hand is? Ho maar, dat is niet mogelijk. Een tussentijdse oplossing? Ho maar, dat is niet mogelijk.

@Veneta, jullie hoeven niet te reageren met 'Goh wat vervelend, mail ons je ordernummer en we kijken met je mee'. Dat doen jullie namelijk niet.

Opvallende sterke punten:

Klantenservice is belabberd

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van je review.
Helaas is je order vertraagd waardoor wij deze niet volgens de verwachting bij je hebben kunnen leveren. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik kan me goed voorstellen dat jij baalt van deze situatie.
Je geeft in de review aan dat we niet met je mee hoeven te kijken maar mocht jij graag contact met ons willen om te kijken wat de huidige status is dan horen wij het graag.
Nogmaals onze excuses.
Simone - Veneta.com

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: