Veneta

Marten Vissers

Beste mensen, 29 september mailde ik jullie het volgende:

Probleem met ordernummer: W1512445

Beste,Mijnheer/mevrouw,

Toen ik het rolgordijn zojuist wilde ophangen, zag ik dat er een deukje in zat.
Op zich geen probleem, dacht ik.
Ik nam een nat washandje en wreef er mee over de plek om het zachtjes weg te werken

Maar wat bleek: na een paar keer wrijven kwam er een blauwe kleur tevoorschijn.
Niet erg, maar wel storend voor een nieuw rolgordijn.

Het zal toch niet zo zijn dat ik er niet met een zacht nat washandje erover heen mag strijken, lijkt me?

Marten Vissers

Maar daar heb ik niets op terug gehoord. Valt me erg tegen.....
Daarom heb ik hieronder klantvriendelijkheid en kwaliteit ook zeer laag gewaardeerd.
Ik ben wel benieuwd of ik nu een reactie krijg, of dat deze recensies geautomatiseerd gelezen worden....

Opvallende sterke punten:

Leuke kleur.

Reactie Veneta:

Beste Marten,
Bedankt voor het schrijven van je review. Wij waarderen dat jij de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.
Echter scoren wij niet op alle punten een voldoende en laten wij nu nét voor 100% tevredenheid gaan.
Een rolgordijn mag zeker niet zo gemakkelijk de verf loslaten, daarom zijn wij naar een passende oplossing gaan kijken.
Inmiddels hebben wij elkaar gesproken gesproken, wat fijn! Ook zijn wij tot een goede oplossing gekomen, wij bestellen een nieuw rolgordijn voor je.
Deze mag jij spoedig in huis verwachten, ik hoop dat deze helemaal naar tevredenheid is.
Neem je contact op als er nog iets onduidelijk is of als wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Ik wens je een fijne avond!
Simone - Veneta.com

Score voor Veneta: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: