Veneta

Kwaliteit

Diana Van Veen

Vrijdag 3 september j.l. is er een meneer geweest om de producten te tonen en advies te geven.
Op de website van Veneta kwam bij het voeren van de maten van ons product over de 5m2 heen en er stond daar heeft Veneta wel een oplossing voor.
Dus die meneer was gekomen was aardig maar ja hij ging meten en zei ja dat is te groot en de hoogte zou misschien wel kunnen.
Ik vind als verkoper moet je wel zeker van je zaak zijn en deze meneer kwam niet bekwaam over.
Hij was wel aardig maar hij had geen oplossing want Veneta geeft 8 jaar garantie maar dan moet het wel binnen een bepaalde oppervlakte voldoen.
Nee geen goede adviseur dacht niet mee in oplossingen daarop hebben wij gezegd dit gaat hem niet worden met mischien is de hoogte net goed . Je gaat ervan uit dat iemand die daar werkt er verstand van heeft nou zo kwam deze meneer niet over.

Opvallende sterke punten:

Reactie Veneta:

Goedenavond,
Bedankt voor het plaatsen van je review, wij waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen!
Wij hebben naar aanleiding van je review gevraagd aan de adviseur die destijds bij jou is geweest of hij contact met je wilde opnemen om de situatie te bespreken. Ik heb begrepen dat jullie inmiddels contact hebben gehad en ga er dan ook vanuit dat dit een gesprek op een prettige manier is verlopen.
Indien wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij dat uiteraard graag.
Ik wens je een fijne avond!
Nadine - Veneta.com

Score voor Veneta: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: