Super fijn bedrijf, soms lang wachten aan de telefoon voor je iemand aan de telefoon heeft. Druk, druk, dat wil alles zeggen?. Zeer vriendelijk en wil alles er aan doen om je te helpen,??
Opvallende sterke punten:
Vriendelijke mensen werken bij dit bedrijf