Veneta

Kwaliteit

Waanders

Kwaliteit van ons plissé gordijn is helaas niet van beste kwaliteit. Binnen 3 maanden lieten er al naden los zonder intensief gebruik, lag er telkens op vensterbank een laagje zwarte stof (antraciet grijs gordijn) en koorden raken steeds los.
Dit gemeld en er is meteen een nieuwe besteld. Er is zelfs een installatie afspraak gemaakt. Prima toch zeg je dan? Wat wij niet wisten is dat dit keer het gordijn vooraf afgeleverd worden.
Tijdens onze vakantie krijgen we in de avond een melding dat volgende.dag ons.gordijn geleverd zou worden. Gelukkig konden we het wijzigen naar een datum als we terug zouden zijn. (2 weken later)
Krijgen we de volgende dag weer melding dat de dag erop het gordijn geleverd wordt en bij niet thuis een alternatief adres opgegeven kan worden. Dat uiteindelijk maar gedaan maar hier.waren we al niet blij mee.
Eenmaal terug van vakantie blijkt dat er geen levering is geweest. Wederom met Veneta gebeld en konden ons vertellen dat er een poging is gedaan op nr 8 ipv 108. Echter was op nr 8 toen ook niemand aanwezig maar heeft nr 6 aangegeven dat het 108 moet zijn niet nr 8 maar chauffeur wilde "niet gaan zoeken". Op 2 July is er niets eens op ons adres nr 110 een poging gedaan maar meteen weer op nr 8. Meerdere keren met Veneta gebeld en zouden.teruggebeld worden. (3 juli). Nog niets vernomen.

Opvallende sterke punten:

prijs.

Reactie Veneta:

Beste meneer/mevrouw Waanders,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
Wat vervelend dat er e.e.a. niet goed is gegaan. Excuses voor het ongemak wat je hebt ervaren.
Natuurlijk hoop ik dat er inmiddels een oplossing is.
Ik kan het alleen niet checken want met het e-mailadres waar je de review hebt geplaatst vind ik geen order in ons systeem.
Mocht er nog geen oplossing zijn? Natuurlijk help ik je graag!
Ik ontvang dan ook graag het ordernummer of de contactgegevens waar de order mee is geplaatst. Daarom heb ik meerdere malen een e-mail gestuurd op het mailadres waarmee je de review hebt geplaatst.
Hier hebben we nog niets op vernomen. Mocht er wel iets zijn waarbij we je kunnen helpen? Laat het ons gerust alsnog weten. Voor nu gaan we er van uit dat, wanneer we niets horen, het issue opgelost is.
Bedankt!
Jennifer - VENETA.COM

Score voor Veneta: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: