Veneta

Kwaliteit

Dries

Een hele slechte ervaring!
Een dakraam rolgordijn besteld en helemaal niet tevreden.

Eerst en vooral, de kwaliteit van de stof en de hardware is erg slecht vergeleken met het product die ik 10 jaar geleden heb aangekocht van een ander bedrijf.

De stof is heel dun en fragiel. Het weefwerk is zeer onnauwkeurig gedaan. Er zijn scheve plaatsen die meteen opvallen. De randen van de canvas zijn niet mooi uitgesneden en er zijn grove randen.
Ook de hardware is slecht verwerkt: scherpe randen en ruwe randen. Ik moest zelfs de randen van de zijgeleiders schuren zodat montage mogelijk was! Schandalig!

De montage van de zijgeleiders is niet duidelijk beschreven, noch online noch op de meegekregen handleiding.

Het ergste van al: er wordt een prijs aangerekend van maar liefst €25 voor een "unieke meetverzekering" maar de rolgordijn past niet netjes! Na het monteren zijn er nog plekken van onder aan het lat waar licht steeds doorkomt. Heel irritant voor een 'verduisterende' gordijn!

Het enige pluspunt die ik zou kunnen zeggen is dat er maar 3 onderdelen waren voor de montage en dat je maar 4 schroeven moet vast maken aan het kader. But that's it.

Ten slotte, een levertijd van 11 dagen voor België.
Beslist u maar zelf of dit acceptabel is.

Uiteindelijk: ik raad dit product zeker niet aan. Overweeg niet om een dakraam rolgordijn te kopen van Veneta, gewoon niet doen.

Opvallende sterke punten:

Slechte kwaliteit! Onnauwkeurige afwerking! Trage levertijd!

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor je review!
Wat vervelend te lezen dat je niet blij bent met het geleverde dakraamrolgordijn.
Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt. Op basis van het e-mailadres wat je me het ons hebt gedeeld kan ik geen order gegevens of eerder contact met ons vinden.
Vandaar dat ik je net een mail heb gestuurd op het e-mailadres waarmee je de review hebt geplaatst om deze gegevens op te vragen zodat ik je aanvraag verder in behandeling kan nemen. Want je hebt op onze producten een 100% tevredenheidsgarantie en 8 jaar fabrieksgarantie. Ben je niet helemaal blij? Dan lossen we dit altijd netjes op.
Echter kan ik dus nog niet zien dat er contact met ons is gezocht? Indien dat wel het geval is dan verneem ik natuurlijk ook graag even op welk e-mail adres dat is.
De levertijd op onze producten is 10 werkdagen, voor zowel België als Nederland. Daar zit in principe geen verschil in. Ik zie dat je aangeeft, 11 dagen levertijd, dat kan dus kloppen maar ik kijk het graag even voor je na als ik je ordergegevens heb.
Ik hoor dus graag van je!
Jennifer - VENETA.COM

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: