Veneta

Kwaliteit

Alansbergen

Waardeloos!

Het rolgordijn was snel te monteren maar daar hield het ook mee op.
Een verduisterend gordijn gekocht. Het doet veel maar niet verduisteren. Met het gordijn omlaag kan ik nog met het grootste gemak een boek lezen zonder de lamp aan te doen. Iedere ochtend al vroeg de zon in het gezicht. Rolgordijn hiervoor van Ikea was vele malen beter. Uiteraard contact gezocht, duurt lang (1,5 week) voordat iemand reageert. Rolgordijn een keer doorrollen helaas geen succes dit terug gemaild met hemelvaart maar wacht alweer op reactie!
Ik heb nog meer raambekleding nodig maar bij dit bedrijf bestel ik niet meer.

Opvallende sterke punten:

Snel te monteren

Reactie Veneta:

Update: Bedankt voor je tijd daarnet!
Ik ben blij dat we elkaar hebben gesproken & heb er alle vertrouwen in dat we samen tot een mooie, verduisterende, oplossing komen voor jouw slaapkamerraam!
Goedemiddag,
Bedankt voor het plaatsen van je review.
Wat vervelend dat je rolgordijn niet helemaal naar wens is.
Natuurlijk is het extra vervelend dat, wanneer je dat bij ons meldt, de oplossing ook nog op zich laat wachten. We hebben een 100% tevredenheidsgarantie dus we gaan je verder helpen en er voor zorgen dat dit wordt opgelost. De reden dat je nog niets van ons gehoord hebt is dus niet omdat we je niet willen helpen maar omdat het hier momenteel druk (gelukkig) erg druk is. Daardoor hebben we je niet zo snel kunnen helpen als dat we zouden willen.
Sorry daarvoor! Ik heb je net gelijk al even gebeld zodat ik je alsnog kan gaan helpen maar kreeg je niet te pakken. Daarom stuur ik je zo een mail!
Ik hoor daarop graag van je & ga er van uit dat we er samen uit komen.
Jennifer - VENETA.COM

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: