Veneta

Kwaliteit

Leonie

Het dakraam-rolluik werd snel geleverd en het is fijn dat de kamer nu wat donkerder is. Echter was het monteren echt niet zo makkelijk als op dat filmpje. We hebben met z'n tweeën erg zitten passen en meten en ook de kozijnen van ons dakraam beschadigd. Ook sluit het luik, ondanks dat het de goede maat was, niet helemaal af aan de onderkant en loopt het niet erg soepel. Erg teleurstellend, zeker voor de hoge prijs die er voor neergelegd moest worden.

Opvallende sterke punten:

Snelle levertijd en gemakkelijk bestellen

Reactie Veneta:

Dag Leonie,
Bedankt voor het delen van je feedback.
Balen dat het monteren niet heel gemakkelijk ging, je gaf al aan dat jullie niet super technisch zijn maar door alle positieve reviews toch het idee hebben gekregen, dit kunnen wij ook! Dat had ook zeker het geval moeten zijn, het is de bedoeling dat je, ook wanneer je niet zo technisch bent, dit dakraamrolgordijn gewoon gemakkelijk kan monteren. Ik heb je dan ook gevraagd om je feedback op de montagehandleiding te delen zodat we samen kunnen kijken waar het mis liep!
Wat betreft de kwaliteit van je dakraamrolgordijn, je hebt bij ons een 100% tevredenheidsgarantie. Om die reden kijken we graag met je mee naar een oplossing. Je was hier een beetje door verrast want had het gevoel dat een bedrijf hier geen boodschap aan zou hebben, dat hebben wij wel! Jouw tevredenheid is voor ons goud waard, vandaar dat ik je net een mail heb gestuurd zodat ik je aanvraag verder in behandeling kan nemen & om zo samen tot een passende oplossing te komen.
Bedankt voor je tijd & fijne dag nog vandaag!
Jennifer - VENETA.COM

Score voor Veneta: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: