Veneta

Kwaliteit

annemie de jager

Top ervaring !
We hebben een nieuwbouwhuis , onze oude raambedekking was niet meer te gebruiken. Super fijn dat Veneta aan huis komt adviseren zonder verplichtingen. Wij hadden een afspraak met Mark Everts. Geweldige adviseur, luistert met echte belangstelling en kijkt goed naar verdere kleuren en stijl in huis. Mark geeft advies zonder opdringerig te zijn. Hij heeft kleurstalen en materialen bij zich en denkt goed mee in praktische zin. (draai kiep raam, vaste lage ramen enz. Tenslotte moet het niet alleen mooi en stevig zijn, het moet ook praktisch in gebruik zijn.
Mocht je van plan zijn om ook nieuwe raambedekking te kopen, ga voor Veneta en dan hoop ik voor je dat Mark Everts je mag adviseren.

Opvallende sterke punten:

Ik heb de raambedekking zelf gemonteerd . Bij de 4e plissé gordijn ging het mis. Bij het openmaken van de verpakking knip ik de touwtjes door. Hoe dom !! ik was echt helemaal verbijsterd (Gelukkig heb ik een erg aardige man)
In een mail aan Mark Everts heb ik eerlijk de situatie uitgelegd met de vraag of dit gerepareerd kon worden of dat ik een nieuwe plissé gordijn moest bestellen.
Reactie ; ik KRIJG gewoon een nieuwe gordijn. Geweldige service, dankjewel Mark !

Score voor Veneta: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: