Veneta

Kwaliteit

Mulder

Wij zijn sinds maart bezig met onze order van raamdecoratie bij Veneta.

Ik wil beginnen door te zeggen dat wij over de kwaliteit van de producten en de contactmomenten met onze adviseur Frank heel tevreden zijn.
De problemen zijn ontstaan bij de montageservice die wij hebben afgenomen, en de aftersales.

Zo bleek de kooflijst voor de jaloezieën te kort te zijn. De Plisségordijnen zijn te ver van het raam gemonteerd waardoor er te veel licht de kamers binnen schijnt, wij waren juist op advies van de monteur afgegaan. Ook hebben de plisségordijnen (die naast elkaar hangen) kleurverschil ondanks gelijke kleurcode.

Wat ons met name stoort is dat wij niet het gevoel hebben gehad serieus te zijn genomen na het constateren hiervan. Zo adviseerde een medewerker de jaloezieën dichter bij elkaar te brengen door de schaarsteunen (als daar nog de ruimte voor was geweest had de monteur dit toch wel zelf gedaan) en hebben wij veel bewijslast moeten e-mailen. Het is uiteindelijk wel opgepakt, maar de hersteloperatie laat wel weer een behoorlijke tijd op zich wachten omdat je achteraan de rij weer aansluit. Daarnaast zijn wij ook nog in de vroege ochtend onaangekondigd verrast met een pakket met een breedte van 2,5 meter (kooflijst?), welke wij niet normaal kwijt konden in onze woning voor de tussentijd.

Het is vervelend niet verder te kunnen met de inrichting van je woning voor zo’n lange tijd en dat we alsnog een behoorlijk bedrag moeten afrekenen voor de montageservice. Wij hebben hiervoor gekozen om ontzorgd te worden, maar het tegenovergestelde is gebeurd.

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je ervaring, heel vervelend dat alles tot op heden niet geheel vlekkeloos verloopt.
We begrijpen dat er inmiddels contact is met je adviseur om tot een oplossing te komen.
We vertrouwen erop dat alles goed opgelost gaat worden en dat je kunt genieten van je raamdecoratie!
Marlijne – veneta.com

Score voor Veneta: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: