Veneta

Kwaliteit

Plisse, gordijnen en jaloezieen

Slechte ervaring.
Bij levering klopte 4 van de 8 raamdecoraties niet qua maat terwijl ze door de adviseur waren ingemeten. Toen ik bij he ophangen belde met de adviseur en klantenservice, werd mij gezegd dat ' hij wel een keer langs zou komen'. Hier natuurlijk geen genoegen mee genomen. Uiteindelijk is er nieuwe decoratie besteld, en zit ik weken in een kaal huis. Later bleken de stoffen gordijnen ook nog te lang ingemeten. Drama. Moeilijk contact met de adviseur, reageert slecht en laat niks terughoren. Slechte service. Zou ze niet aanraden.

Reactie Veneta:

UPDATE:
Nadat e.e.a. toch is opgelost heb je besloten een nieuwe order bij ons te plaatsen. En we hebben net even contact gehad, dit verloopt tot op heden vlekkeloos. Mocht het zo zijn dat je hier toch vragen over hebt? Dan weet je me te vinden.
Bedankt voor je vertrouwen en veel plezier van je nieuwe raamdecoratie.
Groet,
Jennifer - veneta.com
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
We vinden het ontzettend vervelend dat het bestellen van je raamdecoratie, iets wat leuk zou moeten zijn, voor zoveel frustratie heeft gezorgd.
We gaan dit netjes voor je oplossen!
Jennifer - veneta.com

Score voor Veneta: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: