Veneta

Kwaliteit

Bakker

Erg vervelend dat jullie pretenderen gratis advies te komen geven maar vervolgens wel meteen de bestelling af willen ronden en of deze dan meteen afgerekend kan worden. Ik schrok hiervan. Toen ik aangaf dat ik het op dat moment niet meteen kon betalen sloeg de sfeer direct om. Werd gauw ingepakt en werd de oh zo vriendelijke man ineens zakelijk. Zo ook in de daarop volgende mails.
Ik vind persoonlijk de nazorg altijd belangrijker dan alleen het binnen halen van een dikke klant.
Dat ik vervolgens de 10% summerdeal heel toevallig een maand later in een nieuwe offerte aangeboden kreeg was een hele leuke treffer. Dank daar voor.
Helaas moest ik toch nog wachten om het bedrag te kunnen betalen. Dit heb ik vorige maand na een jaar helaas pas kunnen doen.
Maar de gordijnen hangen nu en daar ben ik erg blij mee. Fijn advies van een kenner. Dat bleek pas toen het hing.

De andere helft van het huis moet helaas ook nog even op zich laten wachten. Maar dit is wel al opgemeten dus wacht in mijn dossier hij jullie tot ik kan bestellen.

Al met al een goede ervaring bij Veneta.

Score voor Veneta: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: