Veneta

Kwaliteit

L.

Positieve verhalen van vrienden en familie. Dus wij gingen ook voor Veneta.
De afspraak liep erg soepel en prettig. We hadden hele mooie raamdecoratie uitgezocht en we keken er dan ook naar uit dat de raamdecoratie geleverd zou worden.
We kozen voor het ophangen van de decoratie door Veneta. Hiervoor geldt een wachttijd van drie tot vier maanden. Je kunt het ook zelf doen. Maar voor ons was dit geen optie. Wij vonden het niet erg om te wachten omdat we echt iets moois hadden uitgezocht.
We kregen de factuur binnen met het verzoek om een aanbetaling te doen van 100%. Gezien de ruime wachttijd hebben we gebeld met Veneta met het verzoek of we een kleinere aanbetaling konden doen. Na vijf keer gebeld te hebben met onze adviseur waarvan twee de voicemail in gesproken, besloten om te bellen met het hoofdkantoor waarna we terug gestuurd werden naar onze adviseur. Wederom gebeld, gemaild én zelfs een sms gestuurd waarna nog geen contact. Wat baalde we daarvan. Besloten om nog een keer te bellen naar het hoofdkantoor, waarna we wederom zijn terug gestuurd naar de adviseur. Echter, omdat hij niet bereikbaar was gebeld met kantoor om ons verhaal twee keer uit te leggen, waarna bleek dat onze adviseur uit dienst was. Je kunt begrijpen dat deze communicatie ons dwars zat.
We zijn hierna gekoppeld aan een nieuwe adviseur, een vrolijke man die ons graag wilde helpen. We bespraken telefonisch de aanbetaling waarna hij aangaf dat enkel 70% aanbetaling een optie was tenzij we konden aantonen dat iemand anders eerder 50% aanbetaling heeft gedaan.
Dit hebben we kunnen bewijzen, maar al snel krabbelde onze adviseur terug en probeerde zijn eigen hagje te redden over onze rug en gaf per mail aan dat niet eerder voorgesteld te hebben.
We begrijpen dat je als bedrijf een bepaalde zekerheid wilt, maar de manier waarop de communicatie verliep en de manier waarop we behandeld zijn vinden bijzonder teleurstellend. Uiteindelijk hebben mensen uit onze eigen omgeving het advies gegeven om de koop per direct te stoppen. Het lijkt erop dat jullie voldoende werk hebben, maar ik geef jullie het advies om vooral niet zo door te gaan anders gaat dit tegen jullie werken.
We hebben een prachtig staaltje thuis liggen, maar zijn nu tot onze spijt genoodzaakt om verder te zoeken. Jammer.
Op deze manier kunnen wij jullie niet verder aanbevelen.

Opvallende sterke punten:

Reactie Veneta:

Goedemiddag,
Ik heb je bericht doorgestuurd naar Coen, onze salesmanager. Ik heb begrepen dat hij reeds contact met je heeft en dat er wordt gewerkt aan een oplossing.
Bedankt voor het delen van je ervaring, wel jammer dat die tot op heden niet zo fijn is.
Gelukkig moet en kán dit ook zeker anders bij VENETA.COM, of je nou wel of niet bij ons besluit te kopen, we willen altijd een prettig gevoel bij je achter laten. Ik geloof dan ook in een goede afloop!
Jennifer van veneta.com

Score voor Veneta: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: