Veneta

Kwaliteit

Karin

Eerste bestelling van Plisségordijnen was prima (juiste maat en tijdige levering). Bij de tweede bestelling is een gordijn niet juist (maat te kort danwel mechanisme niet juist). Ben hier nu al twee weken met Veneta over aan het bellen en mailen. Waarom zo moeilijk doen als product niet voldoet. Afspraken/tijdslijnen worden niet nagekomen. Teleurgesteld in Veneta.
Was ook nog van plan om andere gordijnen te bestellen bij Veneta. Daar moet ik nog eens goed over nadenken. Eerst wachten of dit naar tevredenheid wordt opgelost

Reactie Veneta:

Goedemiddag,
Wat vervelend te lezen dat u teleurgesteld bent geraakt in VENETA.COM.
Ik kan zien dat er een nieuw product voor u is besteld maar dat mijn collega dit niet met u heeft gecommuniceerd. Waardoor het leek alsof er niets gebeurde & ik kan me volledig voorstellen dat daar de teleurstelling ontstaan is.
Inmiddels is er een vervangen product geleverd zie ik. En daarnet heb ik gebeld om deze situatie door te spreken, ik kreeg u nu niet te pakken. Ik wil u bij dezen via deze weg alvast onze excuses aanbieden voor de ontstane onduidelijkheid en het ongemak wat u daarvan heeft ervaren.
Daarbij hoop ik dat we alsnog telefonisch in contact kunnen komen. Ik heb u daarnet gemaild voor het maken van een bel-afspraak.
Jennifer - veneta.com

Score voor Veneta: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: