Heb een dakraam rolgordijn besteld super mooi en was zo in elkaar gezet 15 minuten en het hing, zonder problemen,bleef goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van mijn bestelling via de mail, was heel goed ingepakt,ben zeer tevreden hoe het allemaal is verlopen en zo hoort het ook te gaan ik zeg toppie.
Opvallende sterke punten:
Degelijke kwaliteit voor een scherpe prijs.