De gordijnen zijn over het algemeen prima, maar de laatste bestelling zaten veel te korte kettinkjes. Na 4 keer aandringen heeft Veneta nog steeds niets van zich laten horen. Wat een waardeloze service. Na bovenstaande review heeft Veneta in vele toonaarden haar excuses aangeboden en nieuwe kettingen opgestuurd. Het vervangen van de kettingen had nog wel wat voeten in de aarde. Tip: als de gordijnen daarna gaan piepen en kraken gebruik dan WD40 op het metalen deel van het draaimechanisme. De bos bloemen was bijzonder fraai!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.