Wij zijn erg goed geholpen door Jeroen met het bestellen van de plisségordijnen. We hebben ze zelf opgehangen (wat vrij makkelijk ging) en we zijn erg blij met het resultaat. De gordijnen zijn van goed kwaliteit en zien er ook nog eens mooi uit!
Opvallende sterke punten:
Goede prijs-kwaliteit verhouding!