Veneta

Kwaliteit

De meetafspraak die je via internet maakt wordt gecanceld en vervolgens biedeb ze je aan om over 3 weken een nieuwe afspraak in te plannen. Niet erg klantvriendelijk. Op de site staat dat de raamdecoratie binnen 10 dagen bezorgd is, jammer dat jullie je niet aan deze beloftes houden. Veel onzekerheid over de levertijd. Je krijgt wel 3x de zelfde mail waar in staat dat ze bezig zijn met je bestelling maar een verwachte levertijd zit er niet bij. Kortom ik zou dit niet aanbevelen.

Reactie Veneta:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review.
Ik zie dat u een adviesafspraak online heeft aangevraagd.
U kunt bij een aanvraag een voorkeursdatum aangeven. Het kan dan inderdaad zo zijn dat wij op deze datum geen afspraak in kunnen plannen omdat op deze voorkeursdatum geen adviseur beschikbaar is in uw regio.
Mijn collega's gaan dan samen met u op zoek naar het eerste moment wat in uw agenda/onze agenda mogelijk is. Vervelend te lezen dat dit voor u te ver in de toekomst is geweest.
Ik zie dat mijn collega's u hebben aangeboden om via de fotoservice toch nog de bestelling spoedig te kunnen plaatsen. Mijn collega's van de binnendienst geven u dan een passend/deskundig advies. Ik kan herleiden dat u er toch zelf uit bent gekomen en op 6-6 zelf een bestelling via onze webshop heeft geplaatst.
Wij leveren zoals op onze site vermeld wordt binnen 10 werkdagen.
Ik zie dat op 20-6 & dus binnen 10 werkdagen de bestelling compleet gemaakt is (Pinkstermaandag was geen werkdag).
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan.
Ik hoop uiteraard dat u veel plezier heeft van uw bestelling.
Wanneer u toch vragen heeft dan mag u ons contacten (service@veneta.com).
Jennifer - veneta.com

Score voor Veneta: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: