Veneta

Kwaliteit

Lene Groth-Lauritsen

Vanaf het moment dat ik mijn bestelling hadden gedaan totdat mijn bestelling ineens bij me werd afgeleverd, heb ik niets van venetaan gehoord. Geen bevestiging van mijn bestelling, geen update hoe ver gevorded mijn bestelling was. Na twee weken een mail gestuurd waarop ik wel een bevestiging kreeg dat die ontvangen was en de belofte binnen drie dagen wat te horen, maar alsnog niets gehoord. Tot mijn verbazing werd ineens mijn bestelling bij me afgeleverd, weer zonder enige communicatie richting mij. Ik krijg zeker mail van veneta, allemaal reclames, het gaat dus niet in de spambox om die vraag alvast voor te zijn. Ik vind het een bijzondere gang van zaken..
Ik geef veneta dan ook een matige beoordeling vanwege hun klantvriendelijkheid/service en het feit dat ik een tijd simpelweg niet wist, of het wel goed zou komen met mijn dure bestelling.

Reactie Veneta:

Dag Lene,
Bedankt voor de feedback!
Wat vervelend dat u geen mails heeft mogen ontvangen.
Het wordt mij wel direct duidelijk waarom dit niet het geval is.
Ik zie dat u twee maal een klant account heeft aangemaakt op onze site.
1 x voor de stalen aanvraag & 1 x voor de daadwerkelijke order.
Ik zie dat het e-mail adres bij de daadwerkelijke order niet klopt.
In plaats van gmail.com heeft u daar per abuis gamil.com ingevuld.
Vandaar dat u de status updates van uw order niet ontvangen heeft & wel allerlei andere mails die zijn gekoppeld aan uw stalenaanvraag.
Wat mij verbaasd is dat u beschrijft ons te hebben gemaild echter dat ik niets kan vinden in ons systeem. Ik heb u dan ook net gebeld, ik kreeg u echter niet te pakken dus mail u even met de vraag of u de ontvangen bevestiging nog naar mij door wil sturen. Daar waar ik dit verder wil uitzoeken. Het is natuurlijk de bedoeling dat onze klanten beantwoord worden wanneer zij mailen. Wanneer dit niet gebeurt is dit uiteraard een probleem wat opgelost moet worden.
U dus nogmaals bedankt voor uw feedback & veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie.
Jennifer - veneta.com

Score voor Veneta: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: