Het bestellen via internet ging heel gemakkelijk. Ik werd ook constant via de mail op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling. Ook toen er iets fout ging met de bestelling,belde ik en werd keurig te woord gestaan en geholpen. En uiteindelijk de bestelling keurig bezorgd en, het belangrijkste, mooi materiaal en het paste perfect!! Fijn bedrijf en zeer klantvriendelijk!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.