Wij hadden voor onze nieuwe woning betaalbare en kwalitatief goede raamdecoratie nodig. Deze hebben we zeker gevonden bij Veneta. Paul Simon onze adviseur heeft goed met ons meegedacht en alles keurig netjes opgemeten. Na levering hebben we de raamdecoratie zelf gemonteerd. Dat was een fluitje van een cent. We zijn heel erg blij met het eindresultaat en hebben al vele complimenten gehad. Wij zullen Veneta zeker bij anderen aanbevelen!!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.