Veneta

Kwaliteit

Margriet

Nadat we eruit waren dat we plissé gordijnen wilden, heb ik bij Veneta proefstalen aangevraagd. Deze werden de volgende dag al bezorgd. Omdat we niet uit de kleur kwamen, nogmaals kleurstalen aangevraagd en weer keurig en snel geleverd! We gingen voor een voor ons veilige kleur en wilde al online een bestelling doen. Maar omdat ik twijfels had of de gordijnen geen problemen zouden opleveren met onze deurklink heb ik van de mogelijkheid gebruik gemaakt een adviseur te laten komen. Exact op het afgesproken tijdstip (en werd ook nog eens een uur van te voren gebeld) was daar John van Roon met een boek vol kleurstalen. De deurklink gaf gelukkig geen probleem en John heeft niet alleen de maten exact ingemeten, maar vooral de tijd genomen om mee te denken over ons interieur. Duidelijk iemand met heel veel ervaring/vakkennis met styling van interieurs en liet me inzien dat ons huis er met kleine veranderingen en het verschuiven van meubels er veel warmer uit kan zien. Ook de kleur van de gordijnen hebben we op zijn advies toch aangepast naar een donkerdere, warmere kleur en voor de zekerheid heeft hij nog enkele stalen toegestuurd en een duidelijke (vrijblijvende) offerte. We waren er snel uit! De bestelling werd netjes en op afgesproken tijd gebracht, was eenvoudig op te hangen en wat is het resultaat gaaf geworden!! Ben weer verliefd op ons eigen huis! De gordijnen zijn prachtig, goede kwaliteit en zeer betaalbaar en goed is voor John niet goed genoeg, dus komt er ook nog een monteur om de gordijnen waterpas te hangen! Fantastisch die man! En als ik een cijfer moet geven tussen 0 en 10, dan geef ik een 11 :-) (Bijna te mooi om waar te zijn hè?). John van Roon, nogmaals enorm bedankt voor jouw kundige, vrijblijvende adviezen en de professionele manier van communiceren! Ik hoop dat je nog vele mensen mag helpen met jouw deskundigheid en Veneta boft met jou!

Score voor Veneta: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: