Dit is voor ons de tweede keer dat we weer een bestelling doen. Omdat het de eerste keer prima geregeld was.
En onze ramen netjes bekleed zijn met jaloezieën. Ook aan de buitenkant ziet het er keuring uit.
Reactie Veneta:
Bedankt voor uw reactie, wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!