Veneta

Kwaliteit

Wij hebben, inmiddels al weer een paar maanden geleden, bezoek gehad van Robert. Robert heeft onze wensen aangehoord en dacht erg fijn met ons mee. Erg vakkundig, klantvriendelijk en een prettig persoon. Alles werd ook ingemeten, erg handig en prettig! Inmiddels hebben wij onze 2e bestelling binnen gekregen en zijn over de gehele gang van zaken binnen Veneta uitermate tevreden! De klantvriendelijkheid van de medewerkers aan de telefoon, de informatie die je krijgt over de stand van zaken van levering via de mail. Aan alles wordt gedacht. Bij de 2e levering bleek de maat niet te kloppen van 4 plisse gordijnen. Robert heeft direct de goede maten weer besteld en deze zijn keurig geleverd. Wat een goede service! Een absolute aanrader en daarnaast een pluim voor Robert en het meedenken!

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wanneer u voor ons gratis advies aan huis kiest dan nemen wij graag alle zorgen bij u uit handen. Wij geven u advies en meten direct alles voor u in. Omdat wij onze producten speciaal voor u op maat maken betekent dit dat wij verantwoordelijk zijn voor de afmetingen die worden geleverd. Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!
Met vriendelijke groet, Veneta.com

Score voor Veneta: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: