Bruinink

Ervaring met bedrijf is prima, maar laatste zeeplevering is heel slecht: 12 flessen ontvangen die ogenschijnlijk alleen maar geelgekleurd water ontvangen😳😳😩😩 Kennelijk was er bij het produceren één van de toevoegingen niet voor handen. Kan ik deze kosteloos terug zenden en behoorlijke zeep retour ontvangen? Ik ben al meer dan tien jaar een grote afnemer van uw zeepproducten.

Snelle verzending

Graag betere controle bij verzending van de producten!!

Reactie Vanderbend.nl:

Beste heer Bruinink,
Wat vervelend om te horen dat u deze keer niet tevreden bent over de vloeibare zeep. Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en heb ik u uitgelegd dat er zeker niets aan de samenstelling is veranderd maar dat zowel de kleur als structuur van échte zeep onderhevig zijn aan lucht en licht waardoor deze na verloop van tijd wat donkerder en dikker wordt. Een nieuwe batch is dus veel lichter en iets dunner (meer vloeibaar) dan een oudere batch. Wij hebben er bewust voor gekozen om dit proces niet te maskéren d.m.v. extra toevoegingen zoals kleur- en andere ingrediënten. Overigens heeft dit proces geen enkele consequentie voor de kwaliteit of waskracht maar roept logischerwijs vragen op. Wij hebben u inmiddels een nieuwe gratis liter flacon toegestuurd ter vergelijking en houden hier contact over.

Score voor Vanderbend.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
De natuurzeep: 12 flessen